THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, January 21, 2011

Sakit Hati .....!!

betul2 sakit hati mlm nie bile bukak fb... xtahu la...ape nak jd dgn budak2 zaman skunk nie...bukan nak berlagak baik,tp elok sgtkah korng menunjukkan o mempromosikan pic korng yg ngah wat maksiat kt owg ramai...????!!
even korng anggp stakat berpegang tangan tu biasa je,tp BERDOSA...tu bkn BERANI namenyer dik....ingtla ape kat ats kepala tu...tudung..melambangkan imej islam...si lelaki plak..x tkt ke..??ya Allah...subhanallah....bertobatlah kawan...azab Allah tu terlampau teruk....sekiranya korng x malu pada manusia dan umat Islam yg lain,malulah pd Pencipta kita...tunggulah jd yg halal......


Dan janganlah sekali-kali kamu (Muhammad) mengira, bahwa Allah lalai dari apa yang diperbuat oleh orang-orang yang lalim. Sesungguhnya Allah memberi tangguh kepada mereka sampai hari yang pada waktu itu mata (mereka) terbelalak. mereka datang bergegas-gegas memenuhi panggilan dengan mengangkat kepalanya, sedang mata mereka tidak berkedip-kedip dan hati mereka kosong. Dan berikanlah peringatan kepada manusia terhadap hari (yang pada waktu itu) datang azab kepada mereka, maka berkatalah orang-orang yang lalim, "Ya Tuhan kami, beri tangguhlah kami (kembalikanlah kami ke dunia) walaupun dalam waktu yang sedikit, niscaya kami akan mematuhi seruan Engkau dan akan mengikuti rasul-rasul. (Kepada mereka dikatakan), "Bukankah kamu telah bersumpah dahulu (di dunia) bahwa sekali-kali kamu tidak akan binasa?, dan kamu telah berdiam di tempat-tempat kediaman orang-orang yang menganiaya diri mereka sendiri, dan telah nyata bagimu bagaimana Kami telah berbuat terhadap mereka dan telah Kami berikan kepadamu beberapa perumpamaan?"

0 comments: